Hercai

Hercai

Kanal: ATV

Yönetmen:

Oyuncular: Akın Akınözü, Ebru Şahin, Gülçin Santıroğlu, Serhat Tutumluer, Ayda Aksel, Macit Sonkan, Serdar Özer, Oya Unustası, Tansu Taşanlar

Yorumlar:

23-02-2020: miranın sesi anlaşılmıyor

22-02-2020: miram ömerden ne öğrendi yazarsanız sevinirim

21-02-2020: bu dizide konuşmalar neden tam anlaşılmıyor. ne kadar ağlak bir dizi.

21-02-2020: harun super harika oyuncu

21-02-2020: elifin sesi olmamis elifin kendi sesi iyiydi seslendirme yapmayin

21-02-2020: elifin sesi çok kötü olmuş

21-02-2020: diziyi eskiden izlemye doyamazdim bu gunlerde neden ise izlemek bile istemiyorum bi sey oldu oyunculara neden eskisi gibi rollerini iyi yapamiyorlar ya da ben oylegoruyorum bilmiyorum eski tadi yok gibi artik diziyi eskiden izlemye doyamazdim bu gunlerde neden ise izlemek bile istemiyorum bi sey oldu oyunculara neden eskisi gibi rollerini iyi yapamiyorlar ya da ben oylegoruyorum bilmiyorum eski tadi yok gibi artik

18-02-2020: benim icin hercai dizisi super ala.korku filimi falan deyil ve mirana awiqim.tam bir karizma.akin akinozu son bolumde ortaliqi yakib kovuruyordun.seni cok ama cok seviyorum.kewke sana ulawmanin bir yolunu bula bilseydim

18-02-2020: dizi artık hiç güzel değil izlemeyi bıraktım

16-02-2020: miranın babaannesi artık iyine olsun yeter artık

09-02-2020: çok güzel bir dizi inşallah hiç final yapmaz

08-02-2020: yatağa niye hep kıyafetleriyle giriyorlar anla mıyorum.

08-02-2020: dizi guzel how dahada heyecanli.ama yazdiqim yorumlar gorunmuyor.neden?verin yorumlarimi.bana weir yazan arkadaw.cok beyendim tewekkur ederim ellerine saqliq

06-02-2020: 03 02 2020 de yazan kardew cok tewekkur ederim wiirin super olmuw duyuqulandim.doktorum dedin.allah iwini her zaman asy getirsin cok saqol benimle ilgilendiyin ucun.adini soylermisin rica etsem.birde buradan bir arkadaw yawimi sormuwdu 22 deyim.ama inw allah muceze olurda duzelerim yeni bir doktora gorundum herwey iyi olacak dedi.senin icin elimden geleni yapicam dedi. gelelim diziye.cok super gidiyor.fraqmanlari izledim.superdi.miran kendini o sallancaktan atmaz.miransiz dizi olmazki.ana anne herweyi anlatiyor hazarbey ile.hercai ekibi supersiz.sizze bool wanslar ve reytinqler diliyorum.turkiyyrnin tek ve super dizisi hercai

04-02-2020: 03 02 2020 yazan kardewim cok saqol.duyqulandim.cok tewekkur ederim.cok beyendim weirini.ben mualice aliyorum.iygilendiyin icin cok tewekkur ederim onerin icin.bakude cok guzel doktorlarimiz.sizde doktorsuz dediniz.iwinizede uqurlar arzu edirem.akradawim ben allahimdan umudumu uzmuyorum.ismin nedir senin.soylermisin ayrica benimle burada ilgilenen bir arkadaw daha vardi.ona da tewekkur ederim 28 01 202 00:52 de yazmiwdi bence onunda ismini bilmek isderim.ikinizinde isminizi de bilmesemde cok sevdim.cok iyisiz.bu yakinlarda bu bir doktora gorundum iyilewirsin inw allah dedi elimden geleni edecem senin icin dedi.ondan evvelki doktorum ama boyle demiyordu.birde buradan bir arkadaw yawimi sordu 22 deyim. diziye gelince harun kimdir?ayrica dizinin fraqmani super olmuw cuma gununu iple cekiyorum.hercaini cok seviyorum.

28-01-2020: evet bağırarak konuşmalar çok itici oluyor

28-01-2020: 28 01 2020 00:58 de yazan kardew sen kimsin?hem tewekkurler allahin elinde herwey.o isterse mucize olur ben umudumu kayb etmedim.ayrica yawimi soruncdun 22 deyim.allah herkese yardimci olsun.ayrica adinizi bile bilirmiyim lutfen. hem ayrica bu yorumlarimizin hercai ekibi tarafindan okunuyor diye biliyorum ben.birde 00:52 de yazan kardewin adini sordum cok ozur dilerim 00:58 yazmiwim

26-01-2020: harun ve yaren çok güzel olmuş. sırf onlar için izliyorum

24-01-2020: dizi muhtewem gidiyor.super ya hercai.canim miranim.hayellerimin awki.senbi cok seviyorum

24-01-2020: ben mirana bayılıyorum

23-01-2020: cumartesi saat 4 te oluyo tekrarı kizlar 6 da bitiyo

22-01-2020: kendi ùlkesine tekrarini göstermiyen yapimcinin dizisini seyretme daha iyi türke faydasi olmayanla isimiz olnaz benim gibi yüzlerce komsumda böyle düsünüyor

22-01-2020: ya saçma gelebilir ama birşey soracam şimdi reyyan hazarin öz kızı değil ama o büyütmüş yani öz kızı sayılır. miran ise hazarin öz oğlu şimdi ensest ilişki olması için illaki bu ikisinin biyolojik olarak kardeş olması mı lazım ne olur yorumumu silmeyin

21-01-2020: ya miran çok tatlı değilmi hele o gülüşu

18-01-2020: dizi biraz fazla uzuyor her sey abartiliyor eskisi gibi heyecanli degil

10-01-2020: hercai coook ama coook guzel dizi final yapmayin mirani coook seviyorum :))

09-01-2020: dizinin adını deyiştirin bağıran adamlar olsun

07-01-2020: harun azizenin torunumu?onu kim soyledi 10:04 de yazan kardew cok merek etdim.nereden bildin onu

06-01-2020: herçai çok iýi bir dizi

03-01-2020: diziyi merakla bekliyorum.ayrica sorduqum soruya cevab veren arkadawlarada tewekkur ederim cok saqolum

20-12-2019: heralde konu bulamıyorlar.sürekli ağlayıp duruyorlar. insanı daraltıyor artık çok sıktı.

20-12-2019: final şartçünkü komik saçmalıktan başka bişey yok

16-12-2019: bence zehra hnm söylemez

15-12-2019: miran bardak kirip reyyana duzelt diyor ,ama kendi kirdigi ol kalbi nasil duzeltcekmis

13-12-2019: hersey ortaya cykajak azizenin maskesi dusejek miran reyyan💖💖💖

13-12-2019: bu dizi için hususi göz damla imalatına basliyacagim ağlamaktan başka bişey yapmıyorlar iyi satarım heralde siz ne dersiniz 🤣🤣🤣🤣

13-12-2019: ayıp yapmayın sizin de babanız var babaları böyle kötö göstermeyin

13-12-2019: ne biçim dizi yaa ağlamaktan başka bisi yok

13-12-2019: her hafta aynı sahnenin versiyonları.

09-12-2019: size öyle geliyor ben acayip keyif alıyorum bu diziden ama herkezin fikrine saygı duyarım reyyan ve miran birbirine çok yakisiyo onları abim ve ablam olarak goruyom çok seviyom ya 😍😍😍😚😚😚😚25 bölümde reyyan mira'nın peşinden kosuyo ve çok sevdiğini nasi acı çektiğini de söylesin lutfennn reyyanin nezaman çıkacak hamile olduğu bu bölümde çıksın artık yeter bebek nerdeyse 9 aylık oldu artık😂😂😂😂delirecem ağa miran agamin bı oğlu olur inşallah adı da baran olsun😍😍

06-12-2019: aynen zehra skti tmm biyone doğru ya esma yalan söylüyorsa dedi ama doktorun kan verenle ilgili dedikleri aklına geldi bakalım bu bölümde hazara söyler yada bisekilde mira'nın saçını alıp dn testi yaptırsin hangi devirdeyiz zehra hnm sende bı annesin vicdanlı kadınsın bu bölüm senden en testiyle ugrasmani istiyom mirancim😍😍😍 gelelim sana sonunda reyyan rest cekebildin bu sefer senin surundurmeni istiyom reyyani ama çok uzatma reyyan gibi olma reyyanima kıyamam çok tatlısınız😘😘😘😘 aynen zehra sıktı tmm biyone doğru ya esma yalan söylüyorsa dedi ama doktorun kan verenle ilgili dedikleri aklına geldi bakalım bu bölümde hazara söyler yada bisekilde mira'nın saçını alıp dn testi yaptırsin hangi devirdeyiz zehra hnm sende bı annesin vicdanlı kadınsın bu bölüm senden en testiyle ugrasmani istiyom mirancim😍😍😍

05-12-2019: ne kadar anlamsız

30-11-2019: ne saçmalıklar izleyiciyi salak yerine koyuyorlar soylar soplar birbirine karışmış kimin eli kimin cebinde belli değil bi de herşeyi saklamaları var saçma mantıksız bahanelerle böyle yoz ve ahlaksız dizilerle beyinleri doldurmayın artık...

30-11-2019: bence nasuh aqa miran onu torunu olduqunu biliyo.ama hazar beye soylemedei.cunki aralarindaki duwmanlik dahada widdetlenmesin deye.hem o mirani azizenin elinden alamazki.azize ne yapip edib mirani onlardan geri alacakdi.elif miranin ablasi.elif doqulduqdan sonra azize dilwahi bawka yere surgun etdi ve kendiside karsa gitdi.karsadan dondukden sonra ise nasuh aqa ile midiyat sokaqinda buluwduqunda bunu reyyana ve size yapan miran dediyi anda nasuh azizeye ecaip bakdi.azize miran benim torunum dedi.bir telefdende eger nasuh herweyi hazara soylerse hazar bow durmayib mirani kucukken azizeden almak isdesede azize onu oldururdu diye duwunuyorum.ayrica o gecdilwah ile hazar bey kacdiqi gun nasuh vehazar bir tarafdan azize bir tarafdan duwdu pewlerine onlarin.nasuh azizeden once buldu ve mehmet hazari vurdu ona gorede nasuhda mehmeti vurdu.duwunceme gore azizede dilwahi yaraladi ama oldurmedi.sadece olu kibi kaleme verdi. cunki dilwah elife hamile idi.elif doqulduqdan sonra onu surgun etdi.dilwahda wimdi donuyor ayrica yusuf azize ve hanife kardewler azize biliyor amam herweyi

29-11-2019: 29-11-2019 20:57 yazan arkadaşım eksk biliyorsun olayı; elif o kazada, kendi anne babasının ölüm anına şahit oldu ve yengesi sultanın amcasını ölüme terk etmesine şahit oldu ve şoka girdi...aslanbeyler de kimsenin ruh sağlığı iyi değil ki elif'in olsun... sultan akıl hastahanesinde epey bir zaman geçirmiş. elif yaşadığı o şoktan dolayı pskolojik tedavi görmüş ama çok hassas bir kız... gönül ilk başlarda şizofrenik tavırlar sergiliyordu yani pek sağlıklı bir karakter değil. azize tırlatmış, bu gidişle de miran da keçileri kaçıracak.. fırat ta kendi gerçeğini öğrenirse pskopata dönüşebilir...

28-11-2019: hiç guzel degil izlemiyorum

22-11-2019: hangi dizi daha iyiki bu diziden.

22-11-2019: miraz hazar oğlu ise reyyanda hazarın kızı degilmi kardeş olmuyorlarmı bu ne iş

22-11-2019: ya ol mektubu zehraya digil mira ver

22-11-2019: zehra karekterinden bugece nefret ettim.migdemi bulandirdiniz resmen.boyle bir anne baba olmaz.

22-11-2019: ne saçma bir dizi

22-11-2019: mira'nın barislari allah'ım yok böyle bişey ne bu yaa😱

22-11-2019: hercai,,dizinin müziğinin yuksek liğınden konuşmaları anlayamıyoruz hercai,,dizinin müziğinin yuksek liğınden konuşmaları duyamıyoruz anlayamıyoruz

19-11-2019: super dizi ala dizi yorumlarim yayimlanmiyor amaa

15-11-2019: hercai benim için bitmiştir hazar beyin son söylediği miran yitdi demesiyle hercai benim için bitmiştir

15-11-2019: bence miran itmedi hazadı

13-11-2019: çok saçma bitsin istemiyoruz

11-11-2019: dilşah yaşıyor

09-11-2019: artık miran bişeyleri öğrensin

06-11-2019: teşekkürler 02-11-2019-22:40💖 güzel tahminlerin için ...destek olmaya devam😍👍seni seviyoruz hercai ...

02-11-2019: hercai muhtesem bi dizi

01-11-2019: hercai sevenleri olarak artık aldırış etmiyom kötü yorum yapanları konuşsun dursun reytingler konusuyo o yeter gerçekten saçma yorumlar yapiliyo çocuğun o saatte işi ne televizyonun karşısında reyyyanin saçıni beyendim bu bölümde elifin saçını 3 bölümdür beyeniyorum çok yakıştı hercai sevenleri olarak artık aldırış etmiyom kötü yorum yapanları konuşsun dursun reytingler konusuyo o yeter gerçekten saçma yorumlar yapiliyo çocuğun o saatte işi ne televizyonun karşısında reyyyanin saçıni beyendim bu bölümde elifin saçını 3 bölümdür beyeniyorum çok yakıştı

31-10-2019: diziýe izlemeýenler burda ne arasın allah askina ýaa??? insan izlemedigi dizinin sayfasinda ne arasin. bide berbat diýe tutduruýorsunuz aksine harika dizi. artik içiniz nasil karardiýsa ısrarla berbat dizi diýýorsunuz ýa. bu sayfadeki arkadaslarla dizi izlemiýorsaniz ýorup ýapmaýin diýe rica bile etdik.

31-10-2019: aferin miran'a evlilik yaradı akıllandı bayağ.azize'nin oyunlarını bir bir bozuyor.hazar'ın da babası olduğunu öğrense harika olacak herşey. tanıtım alev almış bu arada😍🔥🔥

31-10-2019: ben final yapacaklar diýe duymadım ayrıca iyi giden ve sevilen diziyi neden final yapsınlar. sewdigimiz diziyi final yapsinlarda görelim onca seveni war yurt içi, yurt disi. final yapmaya kalksınlar görelim hercai&reymir

31-10-2019: benim kafam wiwdi birileri azize ile nasuh aqanin evveller evli olduklarini soyluyorlar.nasuh aqa azizeye xeyanet etdide azize ondan ayrildi.ve aslanbeyliler konaqinda xidmetcilik etmeye bawladi sonradan orada aqa oqlu ile evlendi diyorlar.hatta oqlu ahmet de nasuhun oqludur.ama o ahmeti yalanlarina inandirib nasuha yani babasina karwi intikam besletmiwdir.tipki miran kibi.ama yanqina dair bawqa sozler soyluyorlar.azize nasuhun evinde hizmetci olmuw amma kendini nasuha yamayamamiw nasuh onun kardesi aiweyi sevmiw diyorlar.birde duydum ki dizi 25 bolumune final yapiyor.olmaz oylewey.wimdi wimdi heyacanli olmaqa bawladi dizi ne finali ya.turkiyyeni bilmem amma azerbaycanda dizi cok seviliyor.hatda mirani ve reyyani paytaxt bakida gormek isdeyenlerde coxdur.kawki maddi imkanim cox olaydi onlar bakiya devet edib oz evmizde birnecegun qonaq ederdim.weherimizi gezdirerdim.omlari cox sevirem canlarim menim.

27-10-2019: dizi iýice karıştı anlamak da zorluk çekiýorum. şimdi nasuhla azizden başlarsak yıllar önce çiftlikte ýangin çıkmış annediğim kadariýla ýanginda nasuh ýusuf (reyyana söylediğinde yangında ordaýmiş) azize (çiftliğe ilk geldiğinde geçmisini hatirladi agaclarin arasinda kosduran bir çocuk wardi oda tahminimce kendisi bide ýangin izleri wardi vücudunda bence onunda ýanginda olduğunu kanitliýor) hanife (bir keresinde nasuh ýangin çikan tarafa seyredenini gördü orda ýangin çıktığını biliýor bence oda ordaýdi) şimdi bunlar ýanginda wardilar ýusuf reyhan anlatırken bir kaç kişinin öldüğünü söyledi nasuh bunları oldi biliyor ozaman nasuh anlaşıldı. şimdi azizeye gelirsem dizin başlarında elif kardeşim intikamını aldım diyyordu elif kardesiýse aýşe nerden çikiýor şimdi ayse nasuhun sevdiği kadın diými oda ýanginda ölmüş. şimdi ýanginda nasuh azize ýusuf hanife ayşe bide elifmi wardi ýani burda bişeý aklımı kurcalıyor azize kardeşleriýle ne işi war . Ýoksa elifle ayşe aynı kisimi ? bir başka konuda azizeyle ýusuf nerden tanışıyor acaba tamam ýanginda hepsi bir aradaysa yüzü tanıdık gelmişdir diyebilirsiniz ama azize nasuha neden tanıdık gelmedi demekki azizeyle ýusuf daha sonra kanuşmuşlar.

23-10-2019: arkadaşlar diziyi sevmeyenlere o kadar takılmayın. her çirkin yorum sahibini bağlar. biz severek izliyoruz gerisi boş... çok rahatsız oluyorsak eminim site yöneticileri önlem alırlar. seviyesiz yorumlara zaten izin verilmiyor... sıkıntı yok!

23-10-2019: cok guzel bir dizi sevmiyorsaniz iz-le-me-yin bukadar kolay☺

21-10-2019: hercai nasil dizi diýe soran oldumu acaba merak adiýorum... bence bu saýfaýa girenlerin hepsi nasil bir dizi oldugunu biliýor. ayricaaa dizi igrençde diýl berbatda... ben burdan tek annadigim şeý insanlarin artik oýalanacak baska isleri kalmamis olmaliki (tamam sewmiýorsunuz herkes diziyi sewecek diye bisey yok) buraýa ýazip zahmet etmişler.

21-09-2019: super dizi

18-07-2019: reyyan miran sizi çok seviyorum

15-07-2019: 21:05 devyazan arkadaw guzel haber icin tewekkurler

12-05-2019: hercai bitmase hercaii

30-04-2019: cok guzel bir dizi

30-04-2019: hayır saçmalamiýo dizi guzel arkadaşlar reyyan hamile olacak miran sinirlense gülse çok guzel oluyor

13-04-2019: diziyi cok sevdik ama dizide danisiqlar sesler cok temiz anlasilamiyo

11-04-2019: cok guzel dizi

30-03-2019: harika hic bitmesin böylesi görülmedi ♡♡♡♡♡♡

30-03-2019: süper bir dizi cumayi iple çekiyorum hiç bitmesin süper oyuncular hepinizn emeklerine sağlık

30-03-2019: çoook güzel bir dizi müftelası oldum etkisinden çıkamıyorum emeğinize sağlık oyuncular muhteşem çoook güzel bir dizi müftelası oldum etkisinden çıkamıyorum emeğinize sağlık oyuncular muhteşem

29-03-2019: dizi harika

29-03-2019: hicde güzel degilsacmalik abidesi

27-03-2019: gel cuma gelll

26-03-2019: reis bu yazıları görürse o zaman istediğimiz gün olur arkadaşlar reis bu yazıları görürse o zaman istediğimiz gün olur arkadaşlar

25-03-2019: lütfen arkadaşlar oyuncular hakinda yorum yaparak abali konuşmayin.zira sanaryoyu onlar yazmiyor onlar oynuyor lütfen arkadaşlar oyuncular hakinda yorum yaparak abali konuşmayin.zira sanaryoyu onlar yazmiyor onlar oynuyor.birşey söyleyeceksiniz sanarisde derdinizi anlatin makyerörlerine derdinizi soyleyin.;-)

24-03-2019: cuma gelsin artık lütfenn

23-03-2019: son bolomude cok cok guzel.erkek bayan oyuncuda gayet iyiler.severek izliyoruz. son bolomude cok cok guzel.erkek bayan oyuncuda gayet iyiler.severek izliyoruz.

19-03-2019: akına bayıldımmm

19-03-2019: c çok güzel bir dizi emeğinize sağlık superrr

© 2020 TVYorum.org